Terénny sociálny pracovník

terénny sociálny pracovníkMgr. Mária Gavalerová


terénny sociálny pracovník
tel. 0919 419 063
e-mail: tsp1@hranovnica.sk

 

Agenda:

  • samostatne vyhľadáva, diagnostikuje a nachádza riešenia pre jednotlivcov a rodiny odkázané na pomoc v sociálnej oblasti, pre osoby so zdravotným postihnutím, nevládnych starších ľudí a ich opatrovateľov v rodine,
  • poskytuje základné informácie (sociálne poradenstvo) v krízových situáciách a zabezpečuje potrebné sociálne služby. Po dohode s klientom navrhuje formu sociálnej intervencie a plán ďalších krokov riešenia jeho sociálneho problému,
  • poskytuje individuálne a skupinové konzultácie,
  • v prípade potreby sprevádza klienta do jednotlivých inštitúcií, koná v záujme klienta,
  • spolupracuje a sprostredkováva informácie medzi klientmi a inštitúciami v lokalite (obecný úrad, starosta, ZŠ, ŠZŠ, Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny, zdravotné zariadenia a ďalšie štátne, verejné, súkromné a mimovládne inštitúcie),
  • samostatne vedie spisovú dokumentáciu klientov, pracovný výkaz, terénny denník,
  • mapuje lokalitu – zbiera demografické údaje, analyzuje potreby lokality a určuje ciele svojej práce v dlhodobejšom horizonte,
  • svoje aktivity koordinuje s vedením samosprávy v obci a s ostatnými zainteresovanými verejnými a neziskovými inštitúciami.

 

terénny sociálny pracovníkMgr. Mária Sabová


terénny sociálny pracovník
tel. 0919 188 276
e-mail: tsp2@hranovnica.sk

 

Agenda:

  • samostatne vyhľadáva, diagnostikuje a nachádza riešenia pre jednotlivcov a rodiny odkázané na pomoc v sociálnej oblasti, pre osoby so zdravotným postihnutím, nevládnych starších ľudí a ich opatrovateľov v rodine,
  • poskytuje základné informácie (sociálne poradenstvo) v krízových situáciách a zabezpečuje potrebné sociálne služby. Po dohode s klientom navrhuje formu sociálnej intervencie a plán ďalších krokov riešenia jeho sociálneho problému,
  • poskytuje individuálne a skupinové konzultácie,
  • v prípade potreby sprevádza klienta do jednotlivých inštitúcií, koná v záujme klienta,
  • spolupracuje a sprostredkováva informácie medzi klientmi a inštitúciami v lokalite (obecný úrad, starosta, ZŠ, ŠZŠ, Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny, zdravotné zariadenia a ďalšie štátne, verejné, súkromné a mimovládne inštitúcie),
  • samostatne vedie spisovú dokumentáciu klientov, pracovný výkaz, terénny denník,
  • mapuje lokalitu – zbiera demografické údaje, analyzuje potreby lokality a určuje ciele svojej práce v dlhodobejšom horizonte,
  • svoje aktivity koordinuje s vedením samosprávy v obci a s ostatnými zainteresovanými verejnými a neziskovými inštitúciami.